Lady Nyna

Lady Nyna

01 January 2011

ambang tahun 2011

Ya Allah..semoga kedatangan tahun baru akan memberi sinar baru buat aku & suami....

Buat pertama kali setelah 23 thn aku hidup..aku berpeluang melihat dgn mata kepala sendri smbutn ambng thn baru.... Suami yg tercinta bw ak pergi datran....itu pon slps mak mummy (mak mertua) ak cmpur tgn....dia mtk suami ak bw sbb ak masih muda & masih perlukan hiburan....... TERIMA KASIH yg xterhingga buat suamiku...........
Azam aku....Aku nk suami ak bebas dr mnjdi PEROKOK......Ak mahu dia sihat..sempurna tnp maslh pnykit..bila aku kabarkn azam ak...suami ak hnya tersenyum...Kenapa? Sbb dia xmahu mngjar dirinya utk berubah,ak rs bukan 1 keslhn pon utk berhnti...wlpon sukar......
ak sygkn suamiku...terlalu syg..ak mahu yg terbaik buatnya..

No comments:

Post a Comment