Lady Nyna

Lady Nyna

28 November 2011

Hatiku Sayu....

sayu sangat2..... ntahla.. makin dekat masuk keje, makin sayu rs hati.. ak akan jauh dgn abg, dgn Khalish.. Ak akan amat2 merindui mereka be2...

Dahulu masa ak stat keje di Lipis, hari2 ak mnangis sbb rindukan abg..skrg Khalish dh lahir, aku akan mnangis utk kedua2nya... Harini abg cuti smpna awal Muharam smlm.. ak rs sedih sgt2..thn baru ni mmbuatkan ak masih dlm kesedihan & kerinduan...

hrini 2mggu je masa yg ada sblm ak hntr Khalish ke kg...aku akan jmp dia hari mggu... sebak rs wktu aku dodoikn Khalish tdo.. lps ni ak xdpt mrasa sume nie... aku menangis mnyanyi smpi Khalish tdo.. Ya Allah..kuatkn hatiku, semngtku Ya Allah...

....Ya Allah yg Maha Pemurah, redhakanlah hatiku utk mnerima knyataan ini Ya Allah..Kuatkanlh smngt & hatiku... Kau lindungilah keluargaku terutamanya suamiku yg tercinta & anakku Khalish... sesungguhnya dgn berjauhan ini bakal mmberi khabar yg gembira buatku Ya Allah... sungguh berat ujian & cubaan ini buatku.. Kau permudahkanlah yg sukar buatku..Kau leraikanlah yg tersimpul buatku... Jgnlah Kau jauh& pisahkn kami lg Ya Allah..sesungguhnya mereka adalh keluargaku & penguat hidupku Ya Allah..Ya Tuhan yg Maha Mendengar..semoga Kau mndengar doa & harapanku...Aku memohon kepadaMu......


No comments:

Post a Comment