Lady Nyna

Lady Nyna

11 June 2012

Sebak & Menyesal

Tgh malam yg sunyi.. Abg masih bz kt bilik study sblh dgn drawing2 nya... Aku plak di bilik tido tgh tidokan Khalish... Sayu aku pandang wajah Alish... terbayang 3bulan aku tinggalkan dia.. Ya Allah... rasa sebak sgt.....

setiap malam waktu tidurkan Alish, aku akan tetap berdoa keselamatan, kesejahteraan & kesihatan Alish... Apa2 ayat or doa yg aku tau sume mmg aku baca... Semoga Alish dilindungi dari gangguan & diberi tidur yg lena... Aku kucup pipi labuh Alish & tepuk2 buntutnya dgn lembut.... Mama sgt2 sayang anak mama......

Alhamdulillah Alish dh 7bulan 3mggu skrg... Makin lasak & kdg2 agak nakal.... paling kelakar pagi semalam..aku & abg mmg dh bgn tp masih bermalasan atas katil..tetiba rasa mcm ada org pgang kaki..rupanya Alish dh berdiri tegak kt kaki ktrg nk join atas katil..hehhehe... comel je.... makan pon dh nk ikut apa je yg ktrg makan..... now mama tgh usaha carikan kerusi mkn yg boleh laras..so far mmg xjmp lg..yg std height bykla jumpa.... klu xdpt jgk, mama beli jela yg std height tue.... mama tau Alish nk mkn skali ngn mama-papa....

We Love You.... Mama menyesal berjauhan & tinggalkn Alish dulu...mama janji selai mama bernyawa, mama xkan tingalkn Alish lg....


No comments:

Post a Comment