Lady Nyna

Lady Nyna

01 August 2012

PB Buat Saya Happy

Starting 16 July, officially aku pakai Premium Beautiful. Hasil contact dgn Nida, kenalan FB then ditemukan plak dgn Kak Shila yg sgt best.

Ukuran asal mmg Giant kau!! Debab sgt....Tp oleh sbb size bengkung aka waist nipper xde, aku hanya pakai long bra+long girdle... 2minggu kemudian baru aku jumpa Kak Shila utk dia bg waist nipper & amik ukuran baru. Hahhhhhhhhh!!! Kak Shila terkejut tgk aku & aku apatah lagi....xsangka drastik menjadi apa yg aku buat tu........




Xsangka byk berubah... Berat mmg lost hampir 5kg...Bulan puasa pon iya jugak menyumbang kpda keberkesanan PB. Ukuran dada lost 2cm, pinggang 5cm & punggung pon 5cm....
Woooowwwwwwwwww... Aku mmg xsangka & xterfikir pon nak ukur sndri sblm ni... Puas hati sgt2...

Pada wanita kt luar sana yg ada masalah mcm aku, pelaburan yg aku buat ni mmg sgt berbaloi... Diri sendiri puas hati & xdinafikan aku rasa confident sgt2....

Kalau ada yg nk tahu lebih lanjut, boleh contact aku nina.aninzam@gmail.com or call 019-236 6243


1 comment: