Lady Nyna

Lady Nyna

17 August 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012

Syukur alhamdulliah hampir sampai ke penghujung bulan Ramadhan kali ini. Tp aku lebih excited sbb kali pertama beraya dgn Khalish...lengkap sudah keluarga aku.. Aku ada suami & thn ini aku ada anak skali.. InsyaAllah thn2 mendatang bertambah lg kaum keluarga kami.. (Doakan rezeki kami ye...)

Utk Khalish mmg byk dh persiapan aku buat. Baju ntah brpa pasang aku beli... baik online, beli di Plaza Gm Klang ada, JJ pon ada. Butik Anakku pon ada... rs mcm ada beli kt tmp lain jgk... (hehhehe)...

Baju melayu alish plak alhamdulillah siap smlm...Seronok betul aku masa cuba kt badannya...dh beli siap2 kt Tesco... murah sikitla sbb kat PKNS mahal sgt... Ya Allah, mcm2 dh plan aku tuk Khalish sorg...

Tema ktrg thn ni kuning air... Abg mmg pkai semula baju nikah kami. Aku mmg baju kurung barula, baju Ana bg masa bercuti kt Indon. So, sedondonlah kami ni thn nie... besttttt... can't wait!!!!!!!!

So, kepada semua yg mengenali kami sekeluarga, kami ucapkan 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Minta maaf segala salah silap kami sekeluarga OK.....



No comments:

Post a Comment