Lady Nyna

Lady Nyna

26 March 2012

demam oh demam!!!

aku cuti pd 23hb 3 lps... 2hri sblm tu mmg abg ada ckp Khalish demam, tp 2hari dh kurang panas dh..aku mmg xrasa sgtla Khalish demam teruk. Masa abg amik kt bus stop, abg ngaku Khalish demam panas dah 3hari... eeeeee..... gerammnya ak!!

Aku tny abg knp xbgtau, abg ckp abg takut aku lari balik KL sbb risaukan Khalish & mkck Yah.. Abg xnk aku susah hati.. mujur dibw g klinik & cpt amik ubat..masa aku balik Khalish dh ok, cuma batuk& kahak xhilang lagi...

Jumaat...abg plak yg demam... mngigil2 satu badan.. hhrrm.... Khalish dh OK, abg plak sakit.. dlm ptg tu aku prasan bdn Khalish ada bintik2 merah mcm campak. Mkck Yah pon ada ckp dia tgk mcm campak.... risau plak aku... sabtu pagi ktrg g klnik TTDI yg aku biasa pegi  tu.. Sahh!!! Khalish kena campak..tp campak keladi je..halus2 mcm ruam...  Doc ckp tgkkan dlm 4hri ni klu habis smpai tapak kaki, OK la dh bsar xkan kena balik... sbb Khalish dpt injection campak.... injection tu utk 12bulan. 



harap2 cptla baik demam tu... mama nk Khalish mama cepat sihat. Abg plak, moga cepat2 baik demam... dh mlarat 4hari dh ni... syg ni yg teruk xde kt sana nk jaga kalian.

mama ada 5hari 4mlm je lg.. pasni mama akan sntiasa ada disisi anak mama...

Love u all so much!!!! 



No comments:

Post a Comment