Lady Nyna

Lady Nyna

15 March 2012

Surat Cinta dh dilayang........

Alhamdulillah.... Freedom giler ak rasa skrg nie...effective 6mac-5apr ak dh hntr rsgnantion letter pd Boss.....Fuhh!!! Rasa hilang terus sume bebanan ak......Sukeeee!!!

1stly mmg berat sgt nk buat... pagi Khamis tu 8/mac ak hntr trnsfer letter buat kali terakhir.... mtk2 ada kabar baik  utk kali nie....oleh sbb boss bz pagi ptg ada meeting, ak jmpa boss kecik dulu..(Actually dia bukn boss sbb gred ak lg tggi)...

Sume mslh ak cte, dia nk tolong...tp hampeh gak dia xjmp boss..so, dgn lngkah yg berani ak jmpa boss sndri. aku explain sumenya...seriously aku mmg bengang sgt dgn boss....

Nk pindah xbg, bila ak ckp nk rsgn pon dia xbg..WHATTT???? dia xtau mcm mn jd ak..berjauhan dgn keluarga...... xde sapa nk paham apa yg aku rasa sbb mereka tidak di tempat aku... Aku nekad sgt kali ni ak akan rsgn.Yesssss!!!

Pemikiran singkt bak kata sbhgian org di sini..tp demi abg& Khalish..ak rs ini pgrbanan yg ak boleh buat..so skrg ak buat keje dgn hati yg tenang sgt2, sbb aku tau actual date utk ak keluar dr tekanan ak!!!! YESS!!

Mama loves u abg&Khalish sgt5!!! C U soon dear.... mmmmuuahhhhh

 

No comments:

Post a Comment