Lady Nyna

Lady Nyna

22 March 2012

you're not in my shoes

Dammmmmm!!!! air liur ni dh naik kering dah, tekak pon dh perit.. sume org x boleh faham... dont judge other people when you are not in their place beb!!

yess!!! i am super duper trillion ladies yg face a thousand problem.. so, who are u mannn!!!! nk kondem org plak... that was my problem so ak taula nk handle cmne.. ko bolh bg cdgn/jwpn tp bukan ko yg perlu tentukan. gila punya worang!!!

aku nak aje buat perbandingn kt sini, tp memikirkan zaman skrg serba serbi isu or kata2 boleh jd isu hangat, ak pendamkan aja.... kang xpasal2 kna banned ke, kna dakwa dakwi ke..xde kojo den hah! Tp ni page aku kan..so, aku patutnya bebas luah apa saja... tggulah nti..

Thx Godness tgal 5 hari je lg keje...then sume trillion masalah kt sni kira sttle & aku akan g jauh2.. balik "syurga" aku.. tgk abg & Khalish lg bagus, ada faedah & seriously bg ketenangan....... 

Cuma, as a normal person yg nak ada normal life... this is my chance... yup...other people will judge & said ianya 1 kerugian.. 4 me mmg rugi tp untung lg berlipat ganda.... this is the right time nk collect balik pahala yg dh lama ak rugi.... patutlah kdg2 kita kena pk kan & jadikn ukhrawi lebih utama dr duniawi....... wallahhualam..... 

No comments:

Post a Comment