Lady Nyna

Lady Nyna

16 May 2012

Kuala Lipis, Pahang ... dalam kenangan...part 1

Kuala Lipis, Pahang byk bg kenangan & sejarah dlm hidup aku.... lebih kurang 8 bulan lamanya aku jadi warga Lipis dgn tanpa dirancang....bermula dgn tawaran kerja kerajaan yg menyebabkan aku tercampak jauh di sana sehingga berjauhan dgn abg & Khalish ku sayang.....

Dgn Kak Noor Zarina aka mama Qaleesya. Thx kak jd kakak yg best & pengguna Softfea

Dgn kakak "telan kapal terbang" Saidatul Madihah.... Pasni xleh nk gurau2 lg...;-(

Abg Pejal "tauke stationary"

Best frend aka geng bas sekolah.... Time kasihla jd kwn aku slama duk sama2 dlm bilik kita yg sgt "besar" tue.....

Kak Noor, Kak As, Ros, Kak Nora, Kak Ina Comel, Kak Tie & Kak Sue... Rindu kalian mmuuahhhh!!!!


Ptg sblm balik di hari akhir 30hb Mac 2012

Kak Jue & Kak Madi





Sedikit gambar kenang-kenangan dgn dorg sume... ada yg xjmp sblm balik esp yg lelaki... Dpt bersalaman, minta maaf & peluk dorg..lps ni, xtau lg bila ada rezeki utk ziarah mereka semula...


Bawah: EO LIza, Dr Sarifuddin, Aku





Atas: Kak Ina, Kak As, Kak Noor, Kak Nafisah, Kak Madi, Kak Jue, Ros



Sume akan tinggal kenangan.... 

HSIP: Planned utk sepanjang 1 tahun 2012 yg aku dh study setiap helaiannya semata2 nk audit ISO & Akreditasi... now..dh fly away dr hard disk otak aku... hahahaha

Ni la bilik aku ditempatkan... cuma ada petisyen utk aku tmpl gmbr Khalish..meja kecil yg ajdi tmp aku letak lappy aku, stationary aku & merangkap almari stor aku..(sbb xde rak sndiri)

Pengenalan meja aku... sekarang ni ntah ada lg atau x???

Tiap bulan 4-5kali aku akan berkampung kt sini..sume staf best2.....

MBO Cwgn Lipis..Pn Zaleha...

Kak Diela & Pn Zaleha

ngn Aisyah & Pn Zaleha
Ni la bingkisan sebahagian insan2 yg pernah bersama aku suka & duka sepanjang 8 bulan di sana....





































No comments:

Post a Comment