Lady Nyna

Lady Nyna

10 May 2012

Kuih Boom

Hhrrmmmmm... lama xupdate entry kt blog ksygn nie... bukan apa....wlpon duduk rumah tp busy nya mengalahkan keje makan gaji...Patutlah melambak cerita para surirumah ni yg list out aktiviti dorang dr bgn tdo smpaila tdo semula... Org2 yg paham je akan paham.. (dh nama pon org yg paham.. hahahahaha)

Khalish ok...pagi, tengah hari & ptg aku bg makan.. & Alhamdulillah sume ditelannya..hahaha.. senang g mana2 pon sume leh bedal.... 

Puree???? Of course la masih buat utk Khalish... iishhh dh merepek meraban plak..lain tajuk..lain plak cite...Ak seronok smpai time ni 12.15mlm aku masih berjaga sbb letih... Baru pas siapkan kuih2... bersemangat buat kuih tau!!!

First aku buat Pastry Tauhu Cina...Nti aku bg resipinya...
Then aku buat bergedil plak....oleh sbb xnak simpan lama sgt (dlm freeze dh xde ruang sbnrnya.. hahahaha).. bergedil aku size giant punya.. ahh!! Jnji boleh makan.... hehehe
Now... br pas siap buat kuih boom!!!! Debaboooooooo




bogel lg kuih aku ni hah.... esok pagi br golek2 ngn bijan then GORENG....
Resipi xyahla...senang je buatnya...aku pon tgk buku je... Btw thanks a lot to Kak Linda yg bg resipi kat aku...Kak Linda kwn aku masa keje company lama...dia pon dh xde kt company tu & berhijrah ke Kuantan ikut cik Abe dia.... apa kabar la dia skrg kan...hhrrmmmm

No comments:

Post a Comment