Lady Nyna

Lady Nyna

17 December 2012

Apa Itu BB Plus Kolagen ?



Informasi BB Plus Kolagen


Dos yang efektif :
Hanya 1 paket (5g) setiap hari untuk memiliki kulit muda yang cantik dan mulus
Kandungan pepitida kolagen yg kaya dan tersedia

Mengandungi peptida kolagen yang tingg untuk mengganti dan membina semula rantaian kolagen yang diperlukan untuk menjadikan kulit anjal, lembab, tegang dan gebu menawan.
Perlindungan antioksida tambahan.

Perisa seakan-akan Ribena nyummmsss:


Jus blackcurrant mengandungi anthocyanin untuk melndungi kulit kulit muka dan badan daripada sinaran UV dan radikal bebas. 

Anti alahan dan anti radang:
Ekstrak biji anggur dengan OPC (oligomeric proanthocyanidins ) mengurangkan ketidakselesaan kulit serta menggalakkan penyembuhan kulit.

Kofaktor tambahan:
Vitamin C dan roselle menguatkan rantaian kolagen, melindungi kolagen di dalam dermis kulit dan menggalakkan proses sintesis.

Meningkatkan kualiti kulit:
Serat epal dan inulin (serat diet) menggalakkan pencerahanb kulit melalui proses detoksifikasi.

Manfaat tambahan:
Peptida kolagen ikan adalah sumber kolagen jenis 2 yang baik dan merupakan komponen utama dalam rawan untuk membaqntu mencegah keradangan yang disebabkan oleh rheumatism dan osteoarthritis

Rasa enak:
Rasa enak cempuran ekstrak blackcurant 100% dan jus roselle berkualiti tinggi serta kolagen ikan yg sama sekali tidak berbau

Tanpa Gula dan Kolestrol:
Gula gantian semulajadi dengan Indeks Glisemik yang rendah digunakan untuk memenuhi keperluan mereka yang mempunyai masalah jantung dan diabetes. So, penghidap kencing manis tidak perlu risau tentang kandungan gula!


Menarik kan? So, tunggu apa lagi. 
pm/wassap/sms/call or FB Lady Nyna 019 236 6243

No comments:

Post a Comment