Lady Nyna

Lady Nyna

13 December 2012

Si Kurus Yang Menawan



Lately ni bertubi-tubi whatApps & pm masuk. Masing2 bertanyakan boleh ke kurus-kurus pakai PB? Boleh ke yg slim2 ni nak nampak ada shape.

Jawapannya memang BOLEH dgn Premium Beautiful (PB). 
Sebab, PB mempunyai tetulang rawan keluli yang berfungsi untuk menetapkan & mengukuhkan kedudukan postur badan.

Ciri-Ciri Long Brassiere :

- mempunyai 3 lapisan jahitan pada "cup" berstreoskopik yang dapat menolak payudara ke atas, menyokong dan menetapkan kedudukan payudara. Kebiasaanya wanita kurus memiliki payudara agak kecil & 'tidak berisi'.

- rekabentuk yang membantu utk memberi tekanan & regangan berganda pada bahagian hadapan sehingga dapat selaraskan perut yang menonjol (bg mereka yg memiliki perut buncit) dan juga membantu meningkatkan kontur payudara.
- bahagian belakangnya akan membentuk seperti huruf "U" yang akan memberi kesan terhadap postur badan yang lebih menarik.
- mempunyai 3 baris cangkuk boleh laras yang mana si pemakai boleh membuat pilihan dengan menyelaraskan cangkuk tersebut mengikut kesesuaian & keselesaan. Turut "menaikkan" kedudukan payudara supaya kelihatan lebih cantik & "berisi".

Contoh si kurus yang memilih untuk memakai PB. Lihatla perubahan & kesannya kepada mereka.




Ciri-Ciri Waist Nipper atau bengkung:

- 7 batang keluli yang mendapat pengiktirafan daripada pakar-pakar tulang belakang iaitu Quebec, Canada & USA.
- 7 batang keluli ini dapat menyokong bahagian pinggang & mengukuhkan tulang belakang
- membantu merampingkan pinggang bagi wanita dan berupaya menutup perut yang buncit (bagi lelaki atau wanita).
- rekabentuknya yang ergonomi yang unik kerana boleh menyelaraskan lemak pada bahagian pinggang/perut ke bahagian dada & pinggul.
- rekabentuknya juga fleksibel yang dapat memberi kesan yang sangat mengujakan si pemakai mengikut bentuk badan masing-masing.
- juga mempunyai 3 cangkuk mudah laras mengikut kesesuaian & keselesaan si pemakai.

Ciri-Ciri Long Girdle:

- terdiri daripada 32 lapisan jahitan stereoskopik yang menggunakan teori tekanan bagi meletakkan lemak-lemak ke bahagian yang sepatutnya.
- rekabentuk berbentuk "LOVE" shape yang membantu memperbetulkan bentuk pinggul si pemakai supaya tidak jatuh atau kendur.
- terdapat garisan yang mengasingkan bahagian paha & pinggul yang mana lemak-lemak pada peha akan dikemaskan masuk ke bahagian pinggul dan sekaligus membantu membentuk pinggul yang menarik.
- penggunaan 2 lapisan kain kapas yang berongga boleh menyelaraskan lemak di bahagian dalam mahupun luar peha dan membantu membentuk kaki yang cantik
- pada bahagian bawah kaki direka dengan kain renda (lace) yang sangat fleksibel di mana ia mengatasi masalah dari ia bergulung dan tidak akan meninggalkana kesan garisan pada peha.

Ini pula kesan keseluruhan hasil pemakaian PB. 
* Postur badan lebih baik
* Pinggul lebih terbentuk dgn cantik
* Badan ada shape


Inilah serba sedikit contoh-contoh yang boleh dikongsi  bersama. Sememangnya ciri-ciri Premium Beautiful ini memfokuskan kepada pembentukan badan. Buat si comel (yang berisi) pula, adalah satu bonus besar apabila tubuh anda menjadi kurus & berat badan berkurang!

Pada sesiapa yang nak merasai sendiri keberkesanan produk PB ni, dan bagaimana saya & juga orang di luar sana mampu menjana pendapatan melebihi gaji full-time $$$$$$
dgn hanya berprodukkan PB...

Just pm me, viber, whatApps atau FB je... Lady Nyna or 019 236 6243
 sharing is caring ..... 

No comments:

Post a Comment