Lady Nyna

Lady Nyna

03 January 2013

Bio Velocity Sleep Mate (BVSM)

Salam All, sekarang ni hangat di pasaran satu lagi produk terbaru keluaran Hai-O yang dijangka boleh meletup. Sebabnya fungsi & kegunaannya yang pelbagai dalam menyelesaikan masalah kesihatan & tentunya dijamin sangat berbaloi untuk dimiliki.


KONSEP BV

Menggunakan medan sumber tenaga daripada matahari. Atom-atom & elektron-elektron yang ada di dalam badan kita menghasilkan satu aliran medan tenaga di mana ianya membekalkan tenaga yang mencukupi untuk sel-sel bekerja pada tahap yang optima. 
Keseimbangan tenaga adalah berdasarkan kewujudan corak tenaga di dalam & disekeliling bdan yang membentuk satu matrik yang digunakan badan untuk mengekalkannya dalam keadaan 'sihat'. Sel-sel badan berkomunikasi antara satu sama lain melalui gelombang (frekuensi) yang unik kepada setiap orang.
Bagaimanapon, pemodenan & dan gaya hidup penuh tekanan, penggunaan gajet-gajet elektronik yang meluas, pencemaran alam, pola pemakanan yang tidak seimbang, gaya hidup yang buruk serta toksin-toksin yang diserap membawa kepada ketidakseimbangan frekuensi badan. Dengan ini, sekatan tenaga yang dihasilkan mengganggu pengaliran tenaga utama. Masalah kesihatan kronik mulai timbul & menjadikan badan sukar untuk menyembuhkan diri.

TIDUR YG BERKUALITI

Manusia memerlukan tidur yang berkualiti untuk kesejahteraan kita. Ia penting bagi kesihatan fizikal & mental sekaligus mengoptimakan fungsi-fungsi harian kita. Apa pula tidur berkualiti?
Tidur berkualiti bermakna tidur yang mempunyai jangka masa rehat yang cukup yang membolehkan seseorang sedar selepas bangun & segar sepanjang hari.


Semasa badan kita rehat, semua sel badan diperbaharui & dibebaskan. Kerja-kerja pembaikan bagi kecederaan & penyakit-penyakit akan dijalankan. Aktiviti otak pula mengawal emosi, proses membuat keputusan dan interaksi sosial dihentikan bagi membolehkan kita mengekalkan emosi dan fungsi sosial yang optima semasa kita bangun. Tidur juga menguatkan minda dan kesedaran, berasa lebih bertenaga & lebih berjaga secara fizikal. Ianya turut meningkatkan daya ingatan dan keupayaan belajar, mengurangkan tekanan, rasa bimbang & kerisauan melampau. Tidur yang berkualiti menjaga kesihatan hati kita dan mengurangkan risiko kemurungan.

BV Sleep Mate

Kuasa penyembuhan BV Sleep Mate boleh membantu memulihkan keseimbangan & kesihatan secara mudah. Pelapik tilam ini khas dibuat untuk memenuhi keperluan individu anda. BV Sleep Mate membantu memperbetulkan frekuensi yang tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma. Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan & minda. Apabila anda bangun daripada tidur, anda akan berasa lebih cergas & bertenaga. Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun & memberi hidup yang lebih berkualiti.

Ujian Klinikal menunjukkan bahawa terdapat PENINGKATAN tahap tenaga ke atas subjek yang signifikan selepas menggunakan BV Sleep Mate




KEISTIMEWAAN BV SLEEP MATE

* Meningkatkan metabolisme
* Mengaktifkan fungsi-fungsi sel badan
* Menggalakkan peredaran darah
* Meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun
* Meningkatkan tahap medan tenaga
* Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan & desakan
* Memulihkan tenaga, memperbaiki & mengaktifkan sel dalam badan
* Bersemangat & bertenaga


* Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semulajadi
* Mengimbangi & mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal
* Melegakan kepenatan & kesakitan
* Merangsangkan & menyelaraskan sistem saraf autonomik
* Menggalakkan fungsi jantung
* Menggalakkan tidur yang sihat & lebih berkualiti

MANFAAT PENGGUNAAN BV SLEEP MATE:

* Melegakan sakit kepala
* Sakit haid (senggugut)


* Sakit perut
* Menghilangkan kesakitan otot
* Melegakan gastrik
* Melegakan sakit belakang
* Menolong ketegangan leher
* Melegakan rasa kebas

CARA PENJAGAAN BV SLEEP MATE:

1. BV Sleep Mate boleh di cuci setahun sekali.
2. Gunakan bahan pencuci kain yang berorganik atau gunakan Premium Beautiful Wash.


3. Untuk cucian tangan, gosokan secara lembut & dicadangkan cuci di kawasan yang terkena kotoran sahaja. Bagi memastikan kualiti BV Sleep Mate terjaga.
4. Dicadangkan dijemur di kawsan redup & berangin. Tidak digalakkan dijemur dibawah terik matahari.

CARA PENGGUNAAN:


* Bukakan & letak BV Sleep Mate di atas tilam. Letakkan empat tali elastik di setiap sudut tilam. 
* Boleh digunakan semasa perjalanan jauh. Letakkan sahaja di dalam kereta (bahagian tempat duduk). Anda akan berasa suatu aura hebat & anda sama sekali TIDAK AKAN MENGANTUK!
* Untuk melegakan kesakitan, letakkan sahaja pada bahagian yang sakit.

SAIZ:

* Tilam jenis QUEEN



HARGA:

RM 1,288.00 sahaja. Pelaburan yang sangat2 berbaloi sekiranya kesihatan menjadi keutamaan. Suatu nilai yang mampu menjamin keselesaan tidur & kesihatan diri anda.

pm/ wassap/ viber or call Nyna 019 236 6243
Facebook Lady Nyna or tweet tweet je @ladynyna28

No comments:

Post a Comment