Lady Nyna

Lady Nyna

31 January 2013

HEALING CRISIS @ krisis penyembuhan

Salam All,

Today Nyna nak bercerita sikit pasal HEALING CRISIS ataupun cakap melayunya KRISIS PENYEMBUHAN. Basically, HEALING CRISIS ni terjadi apabila tubuh melawan perubahan yang berlaku pada tubuh. Contohnya kenapa muka masih berjerawat walaupun anda mengambil suplemen?. Kenapa masih terasa pening-pening & mual walaupun anda ambil ubatan yang betul?.


Antara tanda-tanda anda mengalami HEALING CRISIS

^ Penat melampau
^ Sangat mengantuk


^ Cirit-birit
^ Gatal-gatal
^ Jerawat naik tiba-tiba


^ Loya
^ Sakit kepala
^ Pening



Kaitannya dengan pemakaian Premium Beautiful pula, sebahagian pemakai akan mengalami HEALING CRISIS...Tapi jgn risau, ianya bukanlah suatu jangka masa yang lama. Dan bergantung juga kepada individu. Ada yang langsung tidak mengalami apa-apa sepanjang pemakaian Premium Beautiful.

Yang penting, setiap kali memakai Premium Beautiful anda MESTI & WAJIB cukup minum air masak at least 2 liter sehari. Ini kerana, teknologi FIR pada kain Premium Beautiful sedang bertindakbalas dengan tubuh anda. Bayangkan jika anda kurang minum air, tubuh bekerja dengan lebih keras akibat kekurangan suplemen "AIR". Teruskan pemakaian Premium Beautiful secara konsisten & minum air kosong secukupnya


So, HEALING CRISIS ni bergantung pada badan individu sbb ia bergantung pada kandungan toksin dalam badan. Berikut adalah antara simptom-simptom bagi yang baru mula memakai Premium Beautiful.

1. Kulit terasa gatal-gatal: Ini disebabkan toksin mulai keluar melalui kelenjar peluh. Atasinya dgn terus memakai Premium Beautiful secara konsisten & bersulamkan minum air kosong yang banyak.



2. Penurunan berat badan akibat berat asal tidak ideal dengan ketinggian seseorang.



3. Selalu buang angin melalui kentut atau sendawa. Ini menunjukkan gas-gas yang tidak diperlukan dalam tubuh di'halau' keluar.



4. Sengal-sengal dibeberapa bahagian badan & sendi kerana pemakaian Premium Beautiful bagaikan anda pergi berurut. Hebatkan...anda sedang "diurut" walaupun ketika anda bekerja.



5. Sakit tulang belakang kerana Premium Beautiful akan membetulkan postur tubuh anda kepada postur yang lebih baik. Ini biasanya terjadi kepada mereka yang gemar & sudah BONGKOK!. Tapi jangan risau, setidak-tidaknya dalam seminggu anda akan berasa lebih selesa & anda akan sedar bahawa anda tidak lagi memBONGKOK. 

6. Terasa lebih bertenaga, ceria, cergas & tidak lesu kerana FIR sedang bertindak balas terhadap tubuh dan juga hormon anda.


HEALING CRISIS biasanya akan berkahir dalam tempoh 24 jam hingga seminggu bergantung pada tubuh & tahap kesihatan seseorang individu. Sebab itu, awal-awal lagi Nyna nyatakan, bukan semua pemakai akan mengalami HEALING CRISIS. Jika anda tergolong dalam kumpulan yang TIDAK MENGALAMI HEALING CRISIS, anda seharusnya bertuah. Sebab anda mempunyai tahap kesihatan yang sangat BAIK. Syabas!!!



Tips buat anda:

* Teruskan pemakaian Premium Beautiful secara konsisten sekurang-kurangnya 8 jam sehari. 


* Untuk kesan lebih baik, amalkan pemakaian Waist Nipper SAHAJA di waktu malam (waktu tidur) sehingga anda bangun keesokan hari.
* Ambil air kosong sekurang-kurangnya 8 gelas sehari. Lagi banyak lagi bagus.
* Untuk 1-4 minggu pertama, basuh Premium Beautiful setiap malam dan terus mandi selepas membukanya untuk menyingkirkan toksin dalam peluh yang melekat pada kulit & set Premium Beautiful anda.
* Cara basuhan yang praktikal akan saya kongsikan dalam entry lain.


PM Nyna 019 236 6243 via Viber/WhatsApp/SMS/Call/LINE
or Facebook je Lose 5kg Within 2weeks

No comments:

Post a Comment